Huisregels – Apotheek Dalem – Tilburg

Uw apotheek in Tilburg

Apotheek Dalem is uw vertrouwde full-service apotheek. Begin 2023 hebben wij ons klanttevredenheidsonderzoek gedaan en heeft u ons een ruime 8,5 gegeven! Een resultaat waar wij trots op zijn. Maar vooral de opmerkingen maakten ons erg blij. Een greep uit de opmerkingen:

  • "Het team staat altijd voor je klaar en denkt met je mee"
  • "Gelukkig hoef je niet zo lang te wachten"
  • "Vriendelijke gezichten en goede service"

Ook in 2024 staan wij weer voor u klaar met onze zorg. Met een nieuw logo, maar met dezelfde vertrouwde gezichten. Als zelfstandige apotheek zijn wij in staat snel met u te schakelen en zorg-op-maat te bieden, zonder dat een groot concern hierover zijn zegje moet doen. Snel, persoonlijk, gemakkelijk.

Onze services:

  • Gratis 24 uur per dag uw medicijnen ophalen in onze 24-uurskluis
  • Gratis bezorging
  • Wij vragen uw chronische recepten automatisch voor u aan
  • Altijd uw medicijndossier beschikbaar op computer of telefoon
  • U wordt altijd snel en vriendelijk geholpen.
  • U krijgt altijd een duidelijk bericht wanneer uw medicijnen weer klaar staan
  • Voor vragen of een gesprek met de apotheker kunt u altijd contact opnemen.
  • Op alle zelfzorgproducten standaard 5% korting.

Medicijnconsult

Voor een persoonlijk medicijnconsult bent u welkom in onze apotheek. Wij hebben hiervoor een aparte spreekkamer om uw privacy volledig te kunnen garanderen. De aparte spreekkamer is ingericht voor het bespreken van langere vragen, een uitgebreid medicijnconsult of delicate kwesties. U kunt hiervoor een afspraak maken met uw apotheek.

Huisregels

  • In de apotheek is het een goed gebruik dat mindervalide cliënten met voorrang een zitplaats krijgen.
  • U dient altijd een nummer te pakken bij onze terminal. Indien u zowel een snelcode als een vraag of een nieuw recept heeft, vragen wij u de knop “algemeen” te gebruiken.
  • Mensen met een snelcode kunnen eerder geholpen worden. Voor hen staan geneesmiddelen al klaar en hebben wij geen vragen.
  • U bent vrij onze geuren te proberen. Houdt echter rekening met andere cliënten. Vraag om een proefstrookje en spray niet zomaar in de apotheek.
  • In verband met privacy van de cliënten en medewerkers is het verboden om foto’s en geluids- of filmopnames te maken.
  • De apotheek is niet aansprakelijk voor diefstal van eigendommen van cliënten.
  • Medicijnen die uit de apotheek zijn geweest worden niet retour genomen.
  • Bij diefstal en vandalisme wordt aangifte gedaan bij de politie. Daarbij wordt de pleger van het misdrijf aan de politie overgedragen. In alle gevallen worden de gemaakte kosten verhaald op de pleger.
  • Folders en informatiemateriaal in de wachtruimte kunt u gratis meenemen.
  • In geval van calamiteiten dient u de aanwijzingen van onze BHV-er of de hiertoe bevoegde instantie (brandweer, politie) op te volgen.
  • Roken is niet toegestaan. Dit geldt ook voor de e-sigaret.
  • Mobiel bellen is alleen toegestaan indien dit voor u noodzakelijk is. Gelieve zo veel mogelijk buiten de wachtruimte te bellen. Bellende klanten worden echter niet geholpen.
  • Honden zijn niet toegestaan vanwege mogelijke allergieklachten van andere apotheekbezoekers. Hulphonden zijn hierop uitgezonderd.
  • Cliënten gedragen zich volgens de algemeen geldende (fatsoens-)normen en waarden.
  • De apotheek behoudt zich het recht voor om personen die onaanvaardbaar of aanstootgevend gedrag vertonen, of die zich niet houden aan de huisregels, te verzoeken het pand te verlaten.
  • Agressie, discriminatie, geweld en intimidatie worden in de apotheek niet geaccepteerd. Hiervan wordt aangifte gedaan bij de politie.