Klachtenregeling – Apotheek Dalem – Tilburg

Uw apotheek in Tilburg

Apotheek Dalem is uw vertrouwde full-service apotheek. U hebt ons het afgelopen jaar beoordeeld met een 8,3! Een resultaat waar wij trots op zijn. Maar vooral de opmerkingen maakten ons erg blij. Een greep uit de opmerkingen:

  • "Het team staat altijd voor je klaar en denkt met je mee"
  • "Gelukkig hoef je niet zo lang te wachten"
  • "Vriendelijke gezichten en goede service"

Ook in 2021 staan wij weer voor u klaar met onze zorg. Met een nieuw logo, maar met dezelfde vertrouwde gezichten. Als zelfstandige apotheek zijn wij in staat snel met u te schakelen en zorg-op-maat te bieden, zonder dat een groot concern hierover zijn zegje moet doen. Snel, persoonlijk, gemakkelijk.

Onze services:

  • Gratis 24 uur per dag uw medicijnen ophalen in onze 24-uurskluis
  • Gratis bezorging
  • Wij vragen uw chronische recepten automatisch voor u aan
  • Altijd uw medicijndossier beschikbaar op computer of telefoon
  • U wordt altijd snel en vriendelijk geholpen.
  • U krijgt altijd een duidelijk bericht wanneer uw medicijnen weer klaar staan
  • Voor vragen of een gesprek met de apotheker kunt u altijd contact opnemen.
  • Op alle zelfzorgproducten standaard 5% korting.

Medicijnconsult

Voor een persoonlijk medicijnconsult bent u welkom in onze apotheek. Wij hebben hiervoor een aparte spreekkamer om uw privacy volledig te kunnen garanderen. De aparte spreekkamer is ingericht voor het bespreken van langere vragen, een uitgebreid medicijnconsult of delicate kwesties. U kunt hiervoor een afspraak maken met uw apotheek.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.